reis naar Bolivia - Reisverslagen van Esperanza - Bolivia - WaarBenJij.nu reis naar Bolivia - Reisverslagen van Esperanza - Bolivia - WaarBenJij.nu

reis naar Bolivia

Wij (zestien jongeren en volwassenen) gaan vanaf 26 juli zeventien dagen naar Bolivia om werkzaamheden te verrichten in weeshuis Casa de Amor. Om hiervoor geld in te zamelen houden we verschillende acties. ‘Esperanza’ is de naam van het initiatief wat ‘hoop’ betekent. Wij hebben in samenwerking met christelijke organisatie World Servants en de Amerikaanse eigenaresse van het weeshuis Casa de Amor een programma gemaakt waarbij we werkzaamheden verrichten zoals opknapwerk, en sociale activiteiten met de kinderen van het weeshuis ondernemen . “Daarnaast is er ook een ‘baby wash’, waarbij straatkinderen eens per week gewassen worden en schone kleren krijgen.

15 December 2014

08 Augustus 2014

Beklimmen van de Cristo God tegemoet
Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman