Sauzen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Sauzen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Sauzen

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

05 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Nog even wat schrijven voor het slapen gaan. Er is al veel gezegd en geschreven over vandaag. Kan nog wel melden dat ik met het verven de bak met verf omgooide. Ik stapte namelijk van de huishoudtrap af zo op de zijkant en ik had hem net gevuld. zelfs de besten maken wel eens een foutje, ahum. Vanavond nog even een potje gevoetbald met Steven, Corne,Robbert en Erwin.Na 10 minuten ben ik gestopt, mijn kuiten stonden op springen. Kun je toch merken dat je ouder wordt. Klaverjassen gaat mij beter af, al hoewel het vanavond niet echt mee zat. Morgen een dagje klussen bij de boys home. Schilderen en de moestuin klaar maken voor het regen seizoen, een paar fietsen opknappen zodat er weer gefietst kan worden enz enz. Ik groet jullie.

  • 05 Augustus 2014 - 17:28

    Hans:

    dus binnenkort maar weer eens een klaverjasavond in mijn vernieuwde huis organiseren?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 14400

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

reis naar Bolivia

Landen bezocht: