Beklimmen van de Cristo God tegemoet - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Beklimmen van de Cristo God tegemoet - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Beklimmen van de Cristo God tegemoet

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

08 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Vanmorgen om half tien vertrokken met de bus richting de Cristo . aangekomen bij de Cristo was een groot gedeelte van de groep die met de gondel omhoog ging, met z’n zessen zijn we lopend naar boven gegaan. Is een hele belevenis, maar ook met een mooie gedachte, een soort bedevaart . je staat onder aan de voet van God en je loopt hem te gemoed. Het was Absoluut geen gemakkelijke weg, een weg van vallen en opstaan .Als je bedenkt dat elke trede een gebeurtenis in je leven is, bij sommige treden stond een nummer waar ik stilstond dan kwamen er gedachten langs uit m’n leven, toen ik boven was had ik het idee, zo gaat het nou ook in ons leven en zo komen dan voor Gods aangezicht En als je dan boven staat en om je heen kijkt wat een uitzicht wat je dan ziet, en dan kijk je alleen nog maar over Cochabamba het is alsof je naar het beloofde land kijkt fantastisch en je wordt met open armen ontvangen.wat een gedachte is het dan dat je mag zeggen OOK IK MAG EEN KIND VAN GOD ZIJN !! Zo zie ik het wel, ik heb al een klein beetje in het hiernamaals mogen kijken. En als ik voor mijzelf spreek zo’n tocht doet wat met je.

• 08 Augustus 2014 - 06:55

Alma:

mooi beschreven hoe jij dat hebt ervaren,dat neem je ook weer mee in je herinneringen

• 08 Augustus 2014 - 08:51

Corina:

Het hele leven is een reis God tegemoet. <3

• 08 Augustus 2014 - 09:28

Ria:

Toen je vertrok heb ik geschreven GA MET GOD, en uit je verhalen blijkt dat dit ook gebeurd.
    Prachtig Pieter. Ons leven bestaat ook uit vallen en opstaan, maar samen met onze God komen we er.
    Nog veel succes met alles wat nog op jullie afkomt. Groeten Ria

• 08 Augustus 2014 - 11:34

Ineke:

Prachtig Pieter, wat een ervaring van Gods aanwezigheid heb je zo.

• 08 Augustus 2014 - 15:04

Annemarie:

Mooi Pieter... Dat zo'n reis wat met je doet hadden we zeker wel verwacht. Maar zo met God naast jullie is deze reis mooi, warm en dankbaar geworden. Tot thuis

• 09 Augustus 2014 - 11:23

Tiemen:

Mooi verwoord weer Pieter,

Gaandeweg de weken kregen je geschreven stukjes steeds meer diepgang, ik proef de 'reis' die jij (en de anderen) hebt gemaakt!
    Net zoals Ria heb ik aan het begin gezegd: Vaya con Dios, dezelfde betekenis, maar dan in de Boliviaanse taal ;)

Gaandeweg hebben jullie dit steeds weer en dieper mogen ervaren, bedankt voor het delen!

Tiemen

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014