Handen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Handen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Handen

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

07 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Gisteren het schilderij overhandigd bij het Girls Home in Cochabamba ,gemaakt in Hasselt op school “de hoeksteen”. Was een leuk en ontroerd moment dat kinderen voor kinderen iets gemaakt hebben en dat dat hier aan de muur mag hangen. De meisjes zochten elk een hand op waar hun hand op paste leuke gedachte ook dat ze zo de handen ineen konden slaan, hier voelden ze toch de betrokkenheid de kinderen op school “ de Hoeksteen” . Toon uw daden aan uw dienaren, maak uw glorie bekend aan hun kinderen. Laat ons uw genade zien, Heer, onze God. Bevestig het werk van onze handen, het werk van onze handen, bevestig dat.

Psalm 90 vers 16 en 17

opwekking wat de toekomst brengen moge mij geleid des Heren hand

• 07 Augustus 2014 - 08:42

Ria:

Mooi stukje Pieter!!!!!!!!!!
    Bevestig het werk van onze handen, nou dat gebeurd hier wel, schitterend!!
    Het valt mij op dat de kinderen blij zijn op de foto's, ze lachen. Een teken dat jullie het goed doen.
    Nog heel veel succes met het werk wat jullie nog moeten doen, en de groetjes.
    Ria

• 07 Augustus 2014 - 09:16

Tiemen:

Mooi Pieter,

Hasselt - Cochabamba, slechts gescheiden door 30 uur vliegen.
    Hasselt - Cochabamba, verbonden met en door de kinderen..

• 07 Augustus 2014 - 09:21

Corina:

Ontzettend mooi verwoord Pieter.

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014