Laatste twee dagen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Laatste twee dagen - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Laatste twee dagen

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

02 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Donderdag ochtend zijn we wederom in 2 groepjes gedeeld: de ene groep ging verder bij het jongens huis en de andere gingen naar het babyhuis. Het was de bedoeling dat we rond 3 uur klaar zouden zijn, zodat we daarna even konden bijkomen. Het weer, eten, werk en de omgeving is net wat anders dan gewend, dus dat was wel nodig. 's avonds hebben we eens iets anders gegeten: een schotel van sperziebonen, wortels, gehakt, knoflook, aardappel en kaas. Een lekkere maaltijd na al die rijst!

Vanochtend zijn we wederom opgedeeld, maar nu iets anders.... De meiden bleven bij het gasthuis om alles op te ruimen en te wassen, fijn hoor, als je vieze kleren keurig voor je worden gewassen! In de tussentijd gingen de mannen verhuizen: de eigenaresse van casa de amor moest verhuizen en vroeg om onze hulp. Daar ter plaatse kwamen we erachter dat ze op drie hoog woonden..... Vervolgens lwam de verhuiswagen eraan: wat een te gek ding, typisch Boliviaans! Daarom moesten wij dus ook als Bolivianen verhuizen.. Boven op de spullen mee rijden: te gek! Vanmiddag zijn we naar de grote markt geweest, wat een drukte daar! Daar moesten we ook goed letten op onze spullen, want voor je het weet ben je het kwijt. Na de markt zijn we ergens gaan eten, heerlijk! Geen rijst vandaag, maar aardappel met vlees en.... Een biertje! Het mooie was alleen dat dat "biertje" bestond uit 620ml Haha! Vanavond klaar gemaakt voor morgen... De jungle! Morgenochtend om 6u vertrekken, 4 uur reizen, en dan de jungle in! Ben heel erg benieuwd en enthousiast hoe dit avontuur gaat verlopen!

Het licht gaat nu dus uit. Even slapen en dan de jungle in!

Groetjes uit Bolivia!

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014