kiek op vandoag - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu kiek op vandoag - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

kiek op vandoag

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

31 Juli 2014 | Bolivia, Cochabamba

Was vroeg dag 05:30 wakker. Na het ontbijt richting het nieuwe weeshuis door de stad met onze taxibus die altijd te vroeg is. Kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Al rijdend door de smog wat werkelijk op je longen en je ogen slaat, was er weer van alles te zien. Na het sauzen en schoonmaken van de vloer was het nieuwe onderkomen voor de weeskinderen gereed. Daarna nog een paar uurtjes de tuin gedaan bij het andere weeshuis even verderop en na deze lange dag met onze taxibus weer richting huis door de drukke verkeer. Is een halfuur rijden. Om 19:00 uur zaten wij Trancepechos te eten elk twee broodjes. geloof dat de helft aan de drie honden zijn gevoerd. Gelijk even de dag afgesloten en de planning voor de volgende dag doorgenomen. Nog even klaverjassen met Erwin Corne en Robbert de uitslag zal ik niet vermelden ik denk dat Corne en Robbert dat niet leuk vinden. Voor het slapen gaan nog even een lekkere koude douche nemen(wie dat elektrische opwarmen van water heeft uitgevonden echt die moet weer naar school) daarna lekker in bed.

• 31 Juli 2014 - 07:11

Tiemen:

De bus die te vroeg is... De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Ik kan mij niet herinneren dat de bus bij ons ook maar één keer op tijd is geweest!
    Sommige dingen gaan dus echt vooruit

• 31 Juli 2014 - 07:13

Tiemen:

Veel plezier, zegen en succes gewenst voor de dag van vandaag!

Tiemen

(Op een of andere manier verdwijnt steeds de helft van wat ik schrijf..)

• 31 Juli 2014 - 08:37

Hankie:

Jullie zijn goed bezig, overdag maar ook 's avonds begrijp ik......klaverjassen! Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Mijn dag begint tegenwoordig met deze weblog haha. Veel succes vandaag!

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014