Reis mee door Cochabamba - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Reis mee door Cochabamba - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Reis mee door Cochabamba

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

30 Juli 2014 | Bolivia, Cochabamba

Ik neem iedereen vandaag mee met de bus door Cochabamba waar in het verkeer geen regels zijn ! alles kan en mag hier volgens mij.We waren op weg naar het weeshuis waar we vandaag zijn begonnen met het schilderen en schoonmaken.

• 30 Juli 2014 - 03:04

Pieter:

Helaas uploden van de film is mislukt

• 30 Juli 2014 - 15:48

Corina:

Misschien nog een keer weer proberen, ben wel benieuwd naar het filmpje.

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman