Dienst voor vertrek naar Bolivia - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu Dienst voor vertrek naar Bolivia - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Esperanza Bolivia - WaarBenJij.nu

Dienst voor vertrek naar Bolivia

Blijf op de hoogte en volg Esperanza

21 Juli 2014 | Nederland, Zwartsluis

hieronder de link van de kerkdienst voor dat we naar Bolivia gaan.
kand. F. Rinkema uit Eibergen staat met ons stil bij delen met hongerigen ,armen zonder huis en bekommeren om je mede mens

http://kerkdienstgemist.nl/assets/1070502-kand-F-Rinkema-uit-Eibergen#.U8z1TPl_tlw

  • 22 Juli 2014 - 12:47

    Tiemen:

    Ik zag zojuist dat ik de gepost heb op de eigen waarbenjij.nu van Evita, daarom ook hier nog eens:

    Hola amigo's,

    Eindelijk, de onvergetelijke reis waar jullie zo lang mee bezig zijn geweest in daden, gedachten en gebeden gaat dan a.s. zaterdag beginnen!

    De kerkdienst van afgelopen zondagochtend was mooi en bemoedigend en ik vond het zo gaaf om te zien dat er na afloop, tijdens het koffiedrinken, zoveel mensen bleven om de hand te schudden en een zegenrijke reis te wensen. Dit geeft aan dat het ook breed gedragen wordt!

    Natuurlijk kan ik begrijpen dat er spanningen zijn. De afgelopen week geeft hier alle aanleiding voor. Toch hoop en bid ik dat jullie je allemaal gedragen weten door onze hemelse Vader. Hij bestuurt alles en ook al hebben wij veel 'waarom' vragen, Hij weet wat goed is! Hij heeft het beste met ons voor (Jeremia 29:11)!

    Stiekum ben ik best wel trotst op 'mijn jongeren' (sorry Bernhard, Albert en Pieter ;) ) dat jullie zo'n reis gaan maken naar het land en de plaats waar onze kinderen vandaan komen. Een land/plaats die een stuk van mijn hart heeft gestolen en deze niet meer heeft terug gegeven. Daarnaast ben ik ook dankbaar dat God jullie wil gebruiken om iets te doen aan het onrecht in deze wereld en om te refereren aan de woorden van afgelopen zondag: je doet het voor die kinderen en ook al lijkt het een druppel op de gloeiende plaat, het is wel een druppel! En voor die druppels maken jullie het verschil!

    Het gaat een onvergetelijke reis worden in vele opzichten en wanneer er behoefte aan is weten jullie dat ik er voor jullie zal zijn...
    Hoewel ik er tegenop zie en het voor mij best lastig is zal ik er zaterdag zijn om jullie uit te zwaaien.

    Geniet ook van het prachtige land en de prachtige mensen! Ondanks alle ellende en armoede zie je prachtige en dankbare mensen!

    Vaya con Dios!

    Tiemen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esperanza

Even voorstellen wie er mee gaan op reis naar Bolivia Colien Visscher Herma Visscher Bernard Beeftink. Melissa Beeftink Corne Beeftink Evita Beeftink Emma Fokt Erwin Dragt Mellanie van Lis Albert Hulst Jenine Hulst Gerian Hulst Robbert Koopmans Maartje Kuiper Steven Ritsema Pieter Polman

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 14378

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

reis naar Bolivia

Landen bezocht: